vrijdag 22 februari 2013

15 onwijs schattige cupcakes!

Hee!
Vandaag heb ik 15 plaatjes van onwijs schattige cupcakes voor jullie! Ik vond ze op internet toen ik honger had. I know, niet bepaald het slimste wat je dan kan doen. :P Maargoed, misschien doen jullie nog inspiratie op uit deze leuke plaatjes. Onder sommige plaatjes heb ik nog wat tips neergezet, waarmee je sommige dingen makkelijk kan maken (voor zover ik daar verstand van heb ;)). Kijk mee:

Minnie Mouse Cupcakes
1. Minnie Mouse

hedgehog cupcake
2. Egel
De stekeltjes van de egel kan je maken door ze (platgerold) fondant te snijden, en daar 3 laagjes van op elkaar leggen.

Sheep Cupcake... made with mini marshmallows and some fondant found on Martha Stewarts site - top twenty cupcakes. No Recipe just lots of cute cupcake ideas.
3. Schaapjes
Je kan de vacht maken door minimarshmellows of in kleine stukjes gesneden marshmellow te gebruiken. 

cute cupcakes
4. Mix and match :P

Monkey cupcakes
5. Aapje :)
De snoet kan je maken door een koekje te breken, en de oren kan je maken van Oreo koekjes. De ogen zijn M&M's.

Cute cupcakes
6. Mexican style

cute cupcakes
7. Sesamstraat

cute cupcakes
8. Farm Animals

Cute cupcake topper using a Reese's peanut butter cup.
9. Hartjes met mini-cupcake

cute cupcakes
10. Lente 

Cute cupcakes
11. Knoopjes
Maak eerst een groot rondje van fondant (of marsepein) en druk dan met een glas (iets kleiners voor bijvoorbeeld de middelste knoop hier in het plaatje) een kleiner rondje in het midden. Daarna kan je de gaatjes erin maken. 

Snorkeler cupcake- very cute & clever, but I'd use a fruit flavored candy cane in a different color. @Lacy Heathman- you need to make these for your class
12. Duiker
De ogen kan je maken van M&M's en de luchtbelletjes van pepermuntjes. De snorkel is een candycane (yum!).

13. Smileyfaces
Je kan deze figuurtjes met een mes uit (platgerold) fondant snijden. 

very clever
14. Gezonde cupcakes *wink*

Cute cupcakes  Cake by Cupcake Cottage - Rachel
15. Igor <3

Welke cupcake(s) vinden jullie het leukst?

Bronnen foto's: 123456789101112131415.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk om te zien! Ik vind het knap als iemand zoiets kan maken, want ik kan dat echt nooit, haha!

    BeantwoordenVerwijderen