dinsdag 19 februari 2013

Wishlist Kleve (DM)

Hee!
Vandaag heb ik een wishlist voor jullie. Ik ga wel eens samen met mijn vader (en soms met mijn broertjes) naar Kleve. Dat is een stadje net over de grens in Duitsland. Ik vind het een heel gezellig stadje, maar het is niet zoo klein. Er zit bijvoorbeeld wel gewoon een H&M. Je bent er wel even zoet als je er nog nooit bent geweest. Er zit ook een DM. Deze winkel kan je vergelijken met de Kruidvat en de Etos. Ze hebben er redelijk dure merken (bijvoorbeeld L'Oréal en Essie(!)), maar ook goedkopere (vergelijkbaar met Essence en Catrice). Twee van de goedkopere merken zijn Balea en P2. Dit zijn laat maar zeggen de huismerken van de DM. Balea is vooral verzorging en P2 is echt make-up. Beide zijn, zeker voor hun prijsklasse, meestal goede kwaliteit. Anyway, kijk mee naar mijn wishlist:


1. Balea Locken Power Spray €2,95
Ik ben heel benieuwd wat dit is. Ik denk een soort spray die je krullen goed houdt? 

2. P2 Feel Natural Concealer 010 Natural Beige €2,75
Ik wil zoek al best lang een goede vloeibare concealer. Ik vind het lastig omdat ik een best lichte huid heb. Hij hoeft niet persé heel goed te dekken, maar ik vind het meestal wel fijn om een goede concealer te gebruiken onder mijn ogen. 

3. P2 Open Up Your Eyes Illuminator €2,25
Kennen jullie de tip van het witte oogpotlood om je ogen groter te laten lijken? Als je licht wat witte oogpotlood op je onderste waterlijn doet, lijken je ogen groter. Alleen ik vind wit nogal hard, dus ik ga voor deze lichtroze variant.

4. P2 Matte Dream Eyeshadow 010 Black Attitude €1,55
Ik wil gewoon graag een goede matte zwart-grijze oogschaduw. :P

5. P2 Spa Time! Bathing Pearls €3,45
Deze zouden je handen zachter moeten maken. Ik ben benieuwd!

6. P2 Eyebrow Styling Gel 020 Dark Hazel €2,85
Dit lijkt me echt heel fijn. Ik vind het vaak mooi staan als mensen hun wenkbrauwen gedaan hebben. Ik gebruik nu de Essence Lash & Brow Gel Mascara, maar die geeft alleen vorm. Deze Eyebrow Styling Gel moet ook kleur geven aan je wenkbrauwen. Ik wil hem graag uitproberen!

7. Balea Getönter Augen Roll-On €2,95
Eigenlijk hetzelfde verhaaltje als de concealer. Deze lijkt me heel fijn, mits die het goed doet en de juiste kleur heeft natuurlijk. ;)

8. Balea Locken Styling Cream €3,95
Voor mijn coupe pluis zoek ik een fijn haarproduct. Ik ben benieuwd of deze ze een beetje in toom kan houden, hihi.

Op de site van DM kan je het hele assortiment van P2 en Balea bekijken.

Kennen jullie Balea en P2?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen