maandag 4 februari 2013

Review: Catrice Multi Colour Blush 060 Strawberry Frappucino

Hee!
Vandaag review ik de Catrice Multi Colour Blush voor jullie in de kleur 060 Strawberry Frappucino. En mwah, ik ben er eerlijk gezegd niet heel tevreden over. Lees mee:


De verpakking is gewoon goed. Lekker simpel en niet goedkoop ogend. 


De kleuren zijn ook mooi, als ze goed gepigmenteerd zouden zijn...



Ik heb er maar even pijltjes bij gezet, want je ziet de swatches bijna niet. Vooral de laatste twee zijn bijna onzichtbaar. Heel veel mensen zijn positief over deze blush, maar dat snap ik dus niet. Hij doet toch niets?


Ook maak je het poeder snel kapot. Ik heb het met de blush brush van Essence gedaan, en die is niet bepaald hard. Ik vind het maar raar.

Wat vinden jullie van deze blush?

1 opmerking:

  1. Hoi Maaike! Misschien heb je al gehoord over de Liebster Award, een soort tag die rondgaat onder bloggers (op mijn blog kan je alles lezen). Ik heb jou genomineerd en ik zou het dus heel leuk vinden als je mijn vragen zou beantwoorden :)Neem snel een kijkje en doe de tag! xx Katrien

    BeantwoordenVerwijderen