zondag 24 februari 2013

Review Catrice Eyebrow Set

Hee! 
Vandaag review ik de wenkbrauwset van Catrice. Catrice noemt het de Eyebrow Set en zegt dat het hét perfecte setje is voor welgevormde wenkbrauwen. Het is inderdaad een set, want er zitten ook 2 schattige kleine tools bij, een kwastje met aan de andere kant een borsteltje en een pincetje. Kijk mee:



Een mooi, simpel design zoals we van Catrice gewend zijn. Ik heb dit setje gekocht omdat ik wenkbrauwpotlood vaak iets te hard vind. Met poeder kan je een wat subtieler effect creëren. Er zitten 2 tinten in, een wat lichtere en een iets donkerdere. 

Het pincet en het kwastje met borsteltje werken opzich prima, maar ik kan me voorstellen dat een wat groter formaat prettiger is. 

Op de swatches lijkt het pigment niet super, dus ging ik meteen met de donkerste kleur aan de slag, en uhm ja, dat was niet het slimste plan. :P Op mijn wenkbrauwen leek de kleur namelijk een stuk donkerder, omdat mijn wenkbrauwen namelijk zwart (of in ieder geval heel donker) zijn. Ik heb toen op mijn andere wenkbrauw de linker kleur geprobeerd en die zag er veel beter uit. Over het algemeen is dit een heel fijn setje. Hij kost maar €3,99 en is daarmee lekker budget!

Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen