zaterdag 23 februari 2013

Mijn 5 grappigste YouTube-kanalen

Hee!
Vandaag heb ik 5 grappige (of tenminste, dat vind ik ;p) YouTube-kanalen voor jullie. Ik blijf maar leuke kanalen ontdekken, er zijn er zoveel! Het leek me leuk om ze met jullie te delen. Ze staan op willekeurige volgorde. Kijk mee:

MattG124
Matt is een Canadees die filmpjes maakt waarin hij de ''opdrachten'' van de comments uitvoert (de zogenaamde "dares"). Hij heeft ook een onwijs schattige kat, Jojo, die vaak in zijn filmpjes voorkomt. Ik lig soms echt helemaal strak om hem. xD

FUN
Misschien kennen jullie dit kanaal al. Op dit kanaal maken Dylan en Mert samen filmpjes. Dylan ken je misschien van DylanHaegens en Mert van Realiteittijd. Hun filmpjes zijn echt geniaal. :P Elke dinsdag komt er een milkshakevlog online, waarin ze naar de McDonalds gaan en vragen om een kokosmilkshake die natuurlijk uit het assortiment is.

Realiteittijd
Dit kanaal is dus van Mert. Fun fact: hij is het vriendje van Teske (teskuh.nl). Hij speelt hier verschillende typetjes, maar meestal speelt hij Gerrit (zoals hierboven). Gerrit is een hele "stoere" jongen met een obsessie voor Pokemon. Helaas komen er de laatste tijd niet zoveel filmpjes meer online. :(

Joeygraceffa
Joey is een Britse jongen die hele grappige filmpjes maakt, vaak ook met andere mensen. Hij upload elke dag een nieuw filmpje! :)

OFFICIALsampepper
Sam Pepper is ook Brits (love die British-accents!) en maakt filmpjes met hele verschillende onderwerpen. Soms zijn het pranks en soms gewoon grappige verhalen.

Weten jullie nog leuke YouTube-kanalen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen