vrijdag 8 februari 2013

Inspiratie: Just some cute tattoos...

Hee!
Ik kom de laatste tijd echt heel veel tattoo's tegen. Ik ben niet zo van de grote tattoo's, zoals een I love mama deurmat op je borst ofzo, maar meer van de kleine, subtiele, betekenisvolle tattootjes. Ik heb een paar leuke verzameld voor jullie. Kijk mee:

1. Endless love


2. Feather

Cute tattoo(s) on the wrist. #tattoo #tattoos #ink
3. Flying birds


4. Endless love

Ribbon Wrist Tattoo
5. Ribbon

Wrist tattoo
6. Flying bird

finger tattoo
7. Pinky promise

Bambi
8. Bambi


Dandelion Tattoo
9. Dandelion

Wrist Tattoo #tattoo
10. Liberated birds

Zouden jullie ooit een tattoo(tje) willen?

Bronnen foto's: 123456789 en 10

1 opmerking:

  1. Ik vind de pols de mooiste plaats voor een tattoo, maar zou er zelf geen nemen. Het is wel permanent, en stel dat je er na een tijd zat van bent. Dan zou ik het toch op een andere plek doen (als ik me toch ooit bedenk).

    BeantwoordenVerwijderen