woensdag 20 februari 2013

Tag: My handwriting

Hee!
Vandaag heb ik de ''my handwriting'' tag voor jullie. Het is een tag waarbij je zelf de dingen moet opschrijven die hieronder staan:

1. What's your name/your blogger name?
2. What's your blog's name/URL?
3. Write ''The quick brown fox jumps over the lazy dog.''
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7. Anything else you want to say?

En dat heb ik dus ook gedaan! Kijk mee:
Mijn handschrift verandert heel vaak. De ene keer is het netjes, en dan weer slordig. Ook schrijf ik sommige letters steeds anders. Kijk bijvoorbeeld naar de ''r'' hierboven. Maar over het algemeen ben ik tevreden met mijn handschrift. Iedereen mag de tag natuurlijk overnemen, daar is hij voor! :)

Wat vinden jullie van mijn handschift? Eerlijk zeggen. :P

5 opmerkingen: