zaterdag 20 oktober 2012

Tag: Would You Rather?

Hee!
Vandaag heb ik een tag voor jullie die ik op een amerikaans beauty-blog spotte. Het zijn 10 vragen, en moet steeds tussen 2 dingen kiezen die allebei vreselijk zijn. Dilemma's! Lees mee wat ik zou kiezen en waarom:

#1 Zou je liever de deur uitgaan met rommelig haar of zonder make-up?
Zonder make-up. Sowieso draag ik nooit zo heel veel make-up overdag. En rommelig haar vind ik nogal onverzorgd staan.

#2 Zou je liever je wenkbrauwen of je wimpers verliezen?
Mijn wimpers. Er bestaan altijd nog fake lashes. Wenkbrauwen kun je wel bijtekenen, maar dat vind ik veel lelijker. :P

#3 Zou je liever verbannen worden van de MAC-winkel of de Sephora?
MAC. Ik heb nog niet zoveel ervaring met MAC-producten, dus ik ga liever naar de Sephora!

#4 Zou je liever de lipgloss-met-lipliner-look (dus met zo'n donker randje om je lippen heen) of het 80ties permanentje hebben?
Uhm, 80ties permanentje. Zo'n bos krullen kan nog wel leuk zijn, denk ik. :P

#5 Zou je liever je huis uitgaan met een overduidelijke foundation-lijn (dus de overgang van foundation naar je huid) of teveel blush?
Teveel blush denk ik.

#6 Zou je liever een MC Hammer broek of een biker-shortje (zo'n strak fietsbroekje) dragen voor publiek?
Biker-shortje. Die staan nog wel sportief. :P De MC Hammer-broek vind ik echt 3x niks, veel te groot.

#7 Zou je liever een oranje-wortel tint hebben of hele rare tan-lines hebben?
Rare tan-lines. Die kan je waarschijnlijk nog een beetje wegwerken.

#8 Zou je liever een vreselijke haarkleur of een vreselijk kapsel hebben?
Kapsel. Ik denk dat je van de meeste kapsel wel wat leuks kan maken door wat clipjes oid.

#9 Zou je liever hebben dat twitter of youtube voor altijd weg is?
Dan ga ik toch voor twitter. Met youtube kan je meer dan twitter.

#10 Zou je liever geen mascara meer hebben of geen make-up brushes?
Brushes. Die gebruik ik toch al niet zoveel :P


Iedereen mag hem overnemen! Wat vinden jullie van deze tag? Zouden jullie iets anders gekozen hebben dan  ik?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen