zaterdag 13 oktober 2012

Tag: More Than Beauty Tag

Hee!
Deze tag gaat al wat langer rond op blogs en YouTube. Ik zag deze tag laatst weer langskomen, en ik dacht ik ga hem gewoon ook doen! Kijk mee:

1. Je dierbaarste kinderherinnering
Logeren bij mijn opa & oma. Ze verwenden mij daar altijd heel erg, haha! Lekker eten, laat opblijven. Dat is als kind echt geweldig.
2. Je grappigste gewoonte

Als ik cola drink, drink ik het glas gelijk helemaal leeg :P De meeste mensen doen er heel lang over, maar ik dus niet, haha 3. Doe je aan sport?
Ja, elke woensdag rijd ik paard!
4. Wat is je favoriete boek?

Ik heb niet echt een favoriet boek. Ik vind de CHERUB-serie van Robert Muchamore en de Alex Rider-serie van Anthony Horowitz heel leuk. Ik houd van thriller en detective-achtige boeken.
5. Als je iets zou kunnen uitvinden, wat zou dat dan zijn?

Een medicijn tegen alle ziektes op de wereld, psychisch en fysiek.
6. Als je je eigen business zou opstarten, wat zou je dan doen?
Ik denk niet dat ik ooit een eigen bedrijf zou opstarten, maar anders zou dat denk ik een cosmetisch bedrijf zijn.
7. Iemand waar je naar op kijkt, maar die persoon kent je niet.

Ik denk Lady Gaga. Zij durft zichzelf te zijn, en houd van haar lichaam. 
8. Een talent dat je graag zou bezitten, maar niet hebt.

Ehm, ook met rechts evengoed kunnen schrijven etc. Nu mislukken mijn nail-arts de hele tijd op mijn linkerhand, haha. 
9. Iets dat je liever twee jaar geleden had geweten.

Je moet je niet anders voordoen dan dat je bent.
10. Wat doe je om rustig te worden?

Muziek luisteren. 
11. Wie is er in je leven waardoor je het gevoel hebt dat je geliefd wordt.

Mijn ouders en mijn vrienden. <3
12. De meest interessante of boeiende plek waar je ooit bent geweest & waarom.

Parijs! Die stad heb ik voor het eerst bezocht met mijn moeder. Ik vind het daar zo gaaf! De gebouwen zijn echt prachtig en je kan er heerlijk shoppen!
13. Drie boeken dat je niet kan wachten om te lezen.

Ik heb de laatste tijd niet echt meer boeken die ik wil lezen. Ik heb wel een boekenbon van mijn oma gekregen. Ik moet dan maar eens gaan rondkijken bij de boekwinkel denk ik!
14. Een dierbaar iets dat je bij je zal houden voor altijd.

Ik heb een knuffelbeer die mijn moeder ook had. Hij is inmiddels al iets van 25-30 jaar oud geloof ik. 
15. Iets dat je heel graag zou willen zien/doen, voordat je dood gaat.

Een roadtrip in Amerika maken!

Wat vonden jullie van deze tag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen