vrijdag 12 oktober 2012

Tag: Ten items I would repurchase

Hee!
Deze tag heb ik al vaak gezien op beautyblogs en youtube. Welke 10 beautyproducten zou jij weer kopen als al je spullen weg waren? Ik vond het wel moeilijk om er 10 te vinden. Stiekem heb ik daarom ook nagellak erbij gedaan. Ik heb dit nog niet bij andere bloggers/youtubers gezien. Ik heb dus geen idee of het mag, haha. Kijk mee welke producten ik opnieuw zou kopen:

1. Essence Pure Skin Natural Cover Moisturizer Light
Dit is een soort BB-cream van Essence. Mijn huid reageert er goed op. De dekking is goed voor een BB-cream. Hij voelt ook lekker luchtig aan op je huid.
€1,99 bij het Kruidvat


2. Essence I Love Runway Highlighter
Deze highlighter heeft een lichte shimmer en blijft goed zitten. Hij brengt echt heel fijn aan door het kliksysteem. Er komt steeds een klein beetje meer uit het borsteltje als je draait met de achterkant.
€2,49 bij het Kruidvat en de Trekpleister


3. Essence Get Big Lashes Volume Curl Mascara
Dit is mijn favoriete mascara! Ik vind het een fijn borsteltje omdat hij groot en gebogen is. Hij klontert niet bij mij, en hij krult mijn wimpers echt!
€2,29 bij het Kruidvat en de Trekpleister


4. Essence Lash And Brow Gel Mascara
Dit is een doorzichtige wimpergel. Ik vind hem fijn omdat je hem niet ziet en voelt zitten, maar hij wel zijn werk doet.
€1,99 bij het Kruidvat en de Trekpleister


5. Essence I Love Rock Glossy Eyepencil 01 Black
Over dit product kunnen jullie hier een review vinden. Hij is vrij zacht (voor een oogpotlood) en goed zwart!
€1,39 bij het Kruidvat en de Trekpleister

6. Essence LE Rebel Lip & Cheek Pot
Dit product kan je zowel op je wangen als op je lippen gebruiken. Hij heeft een oranje/roze kleur en je kan hem subtiel aanbrengen. Het was helaas wel een limited edition...


7. Bodyshop Camomile Waterproof Eye Make Up Remover
Deze make-up remover is op natuurlijke basis. Hij doet zijn werk goed en ruikt heerlijk! Je hebt maar een klein beetje nodig voor je gezicht waardoor je er vrij lang mee doet.
€11,00 bij The Body Shop

8. Rimmel Londen 60 Seconds Nail Polish 740 Clear
Deze nagellak gebruik ik als base- en topcoat. Doordat ik nogal vaak mijn nagels lak, gaat hij heel snel op. Nog een extra pluspunt: hij is een euro goedkoper geworden!
€4,99 bij het Kruidvat, de Etos en de Trekpleister

9. Bourjois 1 Second Magic Nail Polish Remover
Ik hou echt van deze remover. Je hebt geen geklieder met watjes omdat je alleen het potje nodig hebt. Je stopt je nagels in de opening van de spons, en draait even rond met je vinger. Het is er misschien niet binnen 1 seconde af, maar binnen 5 zeker wel. Glitterlakjes doet hij goed, en er zitten ingredienten in die je nagels en nagelriemen verzorgen. Hij ruikt (voor een nagellakremover) ook best lekker. (Haha, dit klinkt echt als een junk xD)
€7,99 bij het Kruidvat en de Etos


10. Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss 03 Candy Bar
Deze lipgloss heb ik niet zo vaak op, maar bij een feestje geeft hij wel een leuk effect.
€1,99 bij het Kruidvat en de Trekpleister

Zoals je kan zien is Essence echt wel mijn lievelingsmerk! Lekker betaalbaar voor een scholiere! Willen jullie van een van deze producten een review zien?

1 opmerking: