zaterdag 20 oktober 2012

Mijn wishlist voor oktober 2012

Hee!
Vandaag introduceer ik een nieuwe rubriek in mijn blog, mijn wishlist! In het begin van elke maand post ik een nieuwe wishlist. Daarop staan kleren, make-up producten (vooral spullen uit limited editions denk ik =P), accesoires etc. Soms zullen het specifieke spullen zijn van een merk, en soms iets waarvan ik geen idee heb waar je het kan krijgen (misschien kunnen jullie wel helpen :D). Ik weet niet of jullie het leuk gaan vinden, maar daar kom ik vanzelf wel achter, haha. Ik heb er een soort van collage van gemaakt. Kijk mee:

1. Ring met Peace of een ander woord erop. 
Ik heb al een met 'Love' erop, en ik wil er graag een voor mijn andere hand :)
2. Vaseline Hand & Nail Lotion. 
Lekker voor mijn droge handjes in de winter. Extra pluspuntje: je zou er ook nog eens tot 50% sterkere nagels van krijgen!
3. Essence LE Class of 2013 Hair Ties. 
Superschattige haarelastiekjes met strikje <3
4. Bodybutter van The Body Shop
Voor een droge huid als het echt koud wordt.
5. Colsjaal. 
Voor s'ochtends op de fiets naar school, geen koude wind meer in je nek.
6. NYC Applelicious Lip Balm. 
Om schrale lippen te voorkomen.

Zoals je ziet bereid ik me voor op de kou, haha! Wat staat er op jullie wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen