maandag 29 oktober 2012

Review Essence Pure Skin Anti Spot Toner & Powder

Hee!
Vandaag review ik voor jullie de toner van Essence. Het is de bedoeling van een toner dat je hem na het schoonmaken van je gezicht opbrengt en laat zitten. Ik gebruik hem nu ongeveer 1 week elke ochtend en avond nadat ik mijn gezicht schoongemaakt heb. En ik merk echt wel verschil! Kijk mee voor mijn review!

 
de fles

de opening

het poeder

gebruiksaanwijzing

ingrediënten

De verpakking ziet er mooi en fris uit. Op de verpakking staat "powder". Dit poeder zit onderin de fles en als je hem schud mengt het poeder met de toner. Het is een vrij dunne substantie, maar dat maakt niet uit door de opening. Hiermee kan je namelijk heel goed doseren. Hij werkt super tegen een onregelmatige huid met puistjes en/of meeëters. Er zit onder andere salicylzuur (staat bij ingrediënten als 'salicylic acid'), wat bekend staat als om zijn werking tegen puistjes. Hij kost slechts €2,29 voor een fles bevat 200ml. Dat is behoorlijk veel voor weinig geld! Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat en staat bij de huidverzorgingsproducten (dus niet bij het cosmetica-schap van Essence).

Wat vinden jullie van de toner van Essence? Wat gebruiken jullie om jullie gezicht mat te houden?



3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik gebruik een olievrije toner en olievrije mousturizer van Kiehls om mat te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik ook hihi,
      maar dit ga ik nu zeker ook proberen;)

      Verwijderen