dinsdag 16 oktober 2012

Tag: Shopping and me

Hee!
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Dit keer gaat hij over shoppen. Lees mee:

Waar koop jij je kleding meestal?
Echt overal en nergens. Broeken zijn voor mij best moeilijk te vinden omdat ik vrij lang en slank ben. Daarom koop ik eigenlijk meteen een broek als hij past en leuk is. De basics zoals hemdjes en shirts koop ik meestal bij de H&M.
Waar koop jij je cosmetica?
Kruidvat, definitely! Ik hou van de merken en de prijzen daar!
Wat is je grootste ergernis tijdens het shoppen?
Als degene voor me in de kassarij nog 'even' snel iets moet pakken of moeilijk gaan doen met spaarpunten ofzo.
Zodra er uitverkoop is dan...
sla ik meestal in :P Ook koop ik dan meestal dingen die ik de gewone prijs het net niet waard vindt, maar in de uitverkoop wel, of iets waarvan ik twijfelde.
Wat is je grootste miskoop?
Haha, ik denk een foundation die veel te donker was! Maarja, het was ook mijn eerste :P
Wat zou je nog willen aanschaffen in huis?
Uhm, een tv voor op mijn kamer.
Online shoppen of toch liever in de stad?
In de stad. Dan kan je toch beter zien waarmee je te maken hebt :P
Wat is het duurste wat je hebt uitgegeven aan kleding of accesoires?
Ik denk mijn broek van G-star voor €139.

Iedereen mag hem overnemen! ;)

Vonden jullie de tag leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen