vrijdag 26 oktober 2012

Tag: Before I Die

Hee! 
Ik heb weer een tag voor jullie! Waarschijnlijk hebben jullie hem wel eens vaker gezien, want hij is behoorlijk populair. Het is de bedoeling dat je 10 plaatjes van de "before I die"-series op Weheartit en Tumblr zoekt en daar een korte uitleg bij geeft. Ik kwam zoveel leuke plaatjes tegen! Dit is ook nog lang niet alles. Maar omdat het er 10 mochten zijn, heb ik deze uitgekozen:

Lekker met je vrienden door een land reizen en doen waar je zin in hebt. <3

Ik wil zo graag een keer naar New York! Dat is eigenlijk dé stad waar ik nog een keer heen wil. Ik ben echt beniewd naar de cupcakes- en frozen-yoghurtshops daar. Het lijkt me ook grappig om die enorme emmers frisdrank te zien. Iedereeen zegt altijd dat alles groter is daar. 

Segways zien er zo grappig uit, ik wil het gewoon een keer proberen. 

Alles kunnen kopen wat je wil, gaaf toch?

Meestal lukt mijn rechterhand redelijk, maar mijn linkerhand verpest ik meestal. Veel oefenen dus...

Ik vind dat zo'n leuk concept! Ik ga er denk ik een via bol.com bestellen. Kijken wat er van over blijft, haha.

Levens redden door iets waarvan je prima een beetje kan missen. Geeft een goed gevoel lijkt mij!

Toen ik dit plaatje tegenkwam, moest ik meteen aan zo'n hamsterbal denken, haha. Mij lijkt dit echt heel leuk om een keer te doen. :P

Vegas, baby! Need to say more?

 Je beste vriend voor altijd bij je. <3


Ik vind dit echt een leuke tag! Iedereen mag hem overnemen! Wat staat er op jullie bucketlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen