vrijdag 19 oktober 2012

Review Action Nagellak Remover Pads Zonder Aceton

Hee!
Vandaag review ik de nagellakremover pads van de Action voor jullie! En ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast! Kijk mee:

in de verpakking
het doosje
ingredienten

Zoals je kunt zien begon mijn nagellak een beetje te chippen. Daarom heb ik de Action nagellakremover pads uitgeprobeerd.

Ik leg het doekje altijd eventjes er op en veeg het dan weg.

Na een keer vegen. 
*sorry voor de wazige foto, ik kreeg mijn camera niet goed scherpgesteld*

Hij werkt echt vet goed! Veel beter dan bijvoorbeeld die van de etos!  Ik ben echt verrast, normaal zijn de meeste spullen van de Action namelijk prut. Echt een aanrader! De pads kosten  €0,99 per 2 doosjes. Lekker cheap dus! Extra pluspunt: er zit geen aceton in.

!Maar! Toen ik glitternagellak van mijn nagels af wilde halen ging dat voor geen meter! Er bleven allemaal van  die stofdraadjes aan hangen. 

Dus als je even snel je nagellak eraf wilt halen zijn ze prima. Maar als je glitternagellak wilt verwijderen, zijn ze echt vreselijk!

Wat vinden jullie van de Action nagellakremover pads?





3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit had ik niet verwacht van Action! Glitternagellak is sowieso een hel om eraf te halen, dus denk ik dat dat wel normaal is :) xx Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ze ook en ruiken super heerlijk
    ik heb ze maandag gekregen van mijn moeder en ik ben er super blij mee

    BeantwoordenVerwijderen