donderdag 25 oktober 2012

Preview: Essence TE Home Sweet Home

Hee!
Essence heeft bevestigd dat de nieuwe limited edition Home Sweet Home naar Nederland komt! Ik ben zo blij, er zitten zoveel leuke dingetjes tussen. Echt te cute :D Kijk mee:


Eyeshadow
01 Happy Couching | 02 Light The Fire, Place! | 03 My Home Is My Castle

Blush
01 Knits For Chicks | 02 Wool-d You Cuddle Me?

Longlasting Lipstick
01 Red-y To Relax | 02 Berry Me Home

Volume & Gloss Lip Maximizer
01 Mugs And Kisses

  
Nail Polish Gel Shine
01 Caramel Cheesecake | 02 Red-y To Relax | 03 Hot Fruit Punch | 04 Berry Me Home


Nail Fashion Stickers Gel Shine
01 Neither Swedish Nor-wegian

 Purse
01 Knitted With Love

De limited edition is in november te koop bij het kruidvat en de Trekpleister. Dat tasje is echt cute! Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. oeh ben benieuwd! ik vind die geligekleurtjes wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik dacht eerst even dat dat tasje een muts was! Liefs, xlovelylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen