maandag 15 oktober 2012

Swatches Essence Colour3 Nail Polish

Hee!
Vandaag swatch ik 3 Essence Colour3 lakjes voor jullie! Ik heb ze al wel wat langer, omdat ik ze van mijn oma voor mijn verjaardag heb gekregen. <3 Maar ik heb ze nog niet geswatched. Een lakje is een gewoon dekkend lakje, en de andere is een topping. Kijk mee:

van boven naar beneden:
01 Midnight Date & The City That Never Sleeps
06 Ticket To The Show & Front Row Or Backstage
05 Boys Are Back In Town & It's Just A Little Crush

Midnight Date | The City That Never Sleeps | Samen
Midnight Date is een donkerblauw lakje met een lichte shimmer. 
The City That Never Sleeps is een blauwe topping met blauw/groene 'stukjes' erdoor.

Ticket To The Show | Front Row Or Backstage | Samen
Ticket To The Show is een zwarte lak met allerlei kleuren shimmer. 
Front Row Or Backstage is een subtiele gouden topping.

Boys Are Back In Town | It's Just A Little Crush | Samen
Boys Are Back In Town is een paars-grijs lakje.
It's Just A Little Crush is een topping die een parelmoer-achtige glans geeft.

Er komen nog meer nagellak-swatches aan, dus stay tuned!
Wat vinden jullie van de swatches?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen