woensdag 16 januari 2013

Wishlist nieuwe Essence producten lente/zomer 2013

Hee!
Gister kondigde ik al aan dat er vandaag een wishlist van de nieuwe Essence producten online zou komen, and here it is! Kijk mee:

1. Make-up Sponge
Volgensmij is dit een soort dupe van de beautyblender. Ik ben heel benieuwd of zo'n sponsje nou fijn werkt, en of hij van goede kwaliteit is. Heel veel mensen zijn namelijk positief over de beautyblender. Ik ben heel erg benieuwd!

2. Nail & Cuticle Butter Stick
Hier ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar wat "butter" inhoud. Is het een olie of creme? We zullen zien!

3. All-In-One BB Cream
Ik gebruik nu de Essence Pure Skin Natural Cover Moisturizer. Dat is eigenlijk ook een BB cream. Ik ben benieuwd of er (veel) verschil in zit. Ik vind de Pure Skin Natural Cover Moisturizer namelijk erg fijn!

4. Nail Art Magnet
Ik heb al een paar nail-art magneetjes, maar eentje met een soort chevron patroon nog niet! Ik ben nogal een obsessieve nail-art stuff verzamelaar. Als er iets nieuws is moet en zal ik het meteen hebben...

5/6. Nail Art Decoration Kit 01 Fantastic Metallics & 02 Amazing Bling Bling
In de Essence Vintage District limited edition zitten ook al 2 Nail Art Decoration Kits. En die wil ik ook heel graag! Ik ben daarom echt superblij dat er 2 kits in het vaste assortiment komen!

7. Easy 2 Polish Manicure Helper
Dit is denk ik een dupe van de Sephora Perfect Manicure. Het is de bedoeling dat je je nagel op het ronde "inhammetje" doet, en dan gaat lakken. Dit moet voorkomen dat je minder ernaast (?) lakt. Ik ben benieuwd of het echt zo veel uitmaakt. 

8. Nail Art Special Effect Topper 15 Glitter On Me
Volgensmij heeft deze topper niet alleen ronde glitters, maar ook strepen. Een beetje zoals Lynnderella - Connect The Dots. Dit is echt een van mijn lievelingsproducten. Als de producten ga ik sowieso eerst naar deze op zoek! :D

9. Nail Art Special Effect Topper 16 Cool Breeze
Deze topper lijkt me heel gaaf omdat hij er een beetje holografisch uitziet. Ik ben heel benieuwd hoe hij lakt. 

10. Colour & Go Nail Polish 146 That's What I Mint!
Gewoon een mooi kleurtje!

11. Colour & Go Nail Polish 149 Hello Marshmellow!
Ook gewoon een mooi kleurtje! :P

Wat staat er op jullie wishlist van de nieuwe Essence producten?

1 opmerking: