woensdag 30 januari 2013

Winactie in samenwerking met Season Bags (gesloten)

Hee!
Vandaag heb ik een winactie voor jullie! In samenwerking met Season Bags mag ik een tas twv €24,95 verloten. Kijk mee:

"Tassen online kopen? Season Bags is de tassen-webshop die gebookmarkt zou moeten worden door iedere vrouw. Met de grootste collectie lederen Italiaanse tassen online. Van modieuze suède handtassentot prachtige tassen van leer! Alles direct uit voorraad geleverd, binnen enkele dagen bij je thuis en met een vlekkeloze service.
shop online


Tassen webshop

Onze online tassen-webshop is gebruiksvriendelijk en altijd up-to-date. Alle tassen die in onze webshop worden getoond, zijn op voorraad en worden dus direct uitgeleverd. Al onze leren tassen online, zijn afkomstig uit Florence, Italië. Florence geldt als de leerhoofdstad van de wereld. Wij kopen 4 tot 8 keer per jaar nieuwe collecties in en gaan hiervoor altijd persoonlijk naar Italë, zodat je -als je bij ons gaat bestellen- er altijd verzekerd bent dat de laatste mode in tassen online staat!
Bekijk snel onze online tassen-collectie (o.a. schoudertassen, shoppers en andere damestassen)
De echte tashionista koopt haar tassen online bij Season Bags!"


Season Bags heeft voor deze winactie 2 modellen ter beschikking gesteld waaruit je kan kiezen.Er zijn verschillende kleuren mogelijk. Al de beschikbare kleuren staan op hun website.



Wat moet je doen om kans te maken op deze geweldige tassen?
- Je moet me volgen op Google Friend Connect. Er staat in de sidebar rechts en vakje met "neem deel aan deze site". Daar moet je op klikken en dan wijst het zich vanzelf.
- Je moet hieronder een reactie zetten met "Ik doe mee" of iets dergelijks. Zorg dat je email-adres klopt!
- Je moet in een reactie zetten waarom je ze wil winnen.

Op zondag 10 februari zal ik de winnaar bekendmaken!

Doe jij mee aan de winactie?

7 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Ik wil de linker tas graag winnen omdat het me een handige schooltas lijkt en ik onderhand wel een beetje gek wordt van mijn eastpack met chocoladesausvlekken die er niet uit willen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee! Mijn mail is: jadore-ellegirl@hotmail.com Ik ga bijna op kamers, ik ga in een nieuwe stad wonen, daar hoort een nieuwe tas bij :) Daarbij lijkt het me een ideale tas om mee te nemen naar colleges! En hij is heel fashionable. Ik kies voor de linker tas in de kleur taupe! Ik volg je op gfc.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohja, mijn email is Suus1024@gmail.com en ik zou graag de kleur taupe willen :)
    Ff vergeten te schrijven ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze winactie komt als geroepen! mijn huidige tas is net kapot gegaan en zou daarom heel graag rond willen lopen met het rechter model in de kleur taupe. Mijn e-mail is xlindsey.moorman@live.nl

    Keeping my fingers crossed!

    Liefs, lindsey

    BeantwoordenVerwijderen