zondag 13 januari 2013

Tag: Get To Know Me Better

Hee!
Vandaag heb (weer) een tag voor jullie! Ik zag hem afgelopen week op veel blogs voorbijkomen. Het is een soort vervolg op de post van gisteren. In deze tag moet je meer feiten over jezelf vertellen. Lees mee:

Geboortejaar?
1997.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1,81m.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ah nee, ik heb gym het eerste uur...

Waar ben je op dit moment?
Op mijn vers (zelf)opgemaakte bed in mijn kamer.

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Oef, lastig. Onzeker, dromer, piekeraar en een nagellak-addict.

Guy/girlcrush?
Ik vind Alex Pettyfer en Kenneth Nixon stiekem heel sexy!

Wat zou je op dit moment graag willen?
Meer geld. Tja, ik wil gewoon te veel kopen.

Wat is je doel in het leven?
Gelukkig zijn.

Waar ben je bang voor?
Gordijnen en boten.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik wil hem wel graag, maar dan moet ik wel een jaartje wachten...

Nagellak of lippenstift?
Nagellak, definitely!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer en lente!

Wil je ooit gaan trouwen?
Als ik "de juiste" tegenkom misschien. Maar wanneer weet je dat? Ik denk eigenlijk van niet.

Ben je een health-freak?
Niet echt, maar ik zorg wel dat het niet uit de hand loopt.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
(donker)Blond, lang haar.

Welk kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Stiekem wil ik heel graag een het Naked palette van Urban Decay...

Heb je tattoos?
Nope.

Heb je piercings?
Nee, en ik heb ook geen gaatjes.

Draag je een bril?
Meestal lenzen, maar ik heb dus wel een sterkte. Meestal draag ik s'avonds een bril.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizzabodem van de appie met daarop kaas, mozzarella en tomaat. <3

Favoriete eten/drinken?
Chocola en frisdrank.

Wat is je favoriete parfum?
Like A New Love van Essence.

Wat is het laatste dat je kocht?
Studio Nails Nail Fixing System Step 1 & 2 van Essence omdat ze uit het assortiment gaan. De producten die eruit gaan hebben nu 50% korting. Ik betaalde eigenlijk dus maar voor eentje! :D

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Stressen om optijd op school te komen.

Favoriete ijsje?
Perenijsje, kaneelijs van de appie, split, solero's,  magnum white, McFlurry M&M en ga zo maar door... Ik hou van ijs.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Doordeweeks moet ik redelijk vroeg opstaan, maar in het weekend kan ik behoorlijk lang uitslapen. :P

Wat zijn je plannen voor 2013?
Iets minder piekeren en naar de vierde overgaan.

Met hoeveel kussens slaap jij?
2. Dan kan ik tenminste rollen zonder dat ik mijn kussen mee hoef te trekken.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Mijn moeder zegt dat ik geen van beiden ben, maar ik vind mezelf vooral een avond persoon.

Ben je geordend of rommelig?
Mijn kamer heeft geordende rommel.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Storage Wars.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben vooral bezig met het nu. Ik hoop wel dat ik dan zelfstandig woon met een goede en leuke baan.

Wie mis je op dit moment?
Mijn moeder's oma. Die is er helaas niet meer.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn armen.

Ben je verlegen?
Ja, maar tegen de mensen die ik echt vertrouw, mijn familie en vrienden, ben ik heel open en durf ik goed mezelf te zijn.

Heb je een accent?
Nee, gelukkig niet! :P

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Vinden jullie het een leuke tag?

Bronnen foto's : 123

3 opmerkingen:

  1. Leuke tag! zou je piercings of tattoo's willen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou best een klein tattootje willen, maar dan moet ik er echt 100% zeker over zijn. Ik ga waarschijnlijk wel gaatjes laten schieten. :)

      Verwijderen
  2. Leuke tag, we hebben best veel gemeen! :)

    BeantwoordenVerwijderen