donderdag 10 januari 2013

Tag: The 7 Sins Of Beauty

Hee!
Vandaag heb ik een tag voor jullie die al een tijdje rondgaat op YouTube en blogs. Namelijk "The 7 Sins Of Beauty Tag". Ik vind tags zo leuk! Dusseh, als jullie nog een leuke tag kennen, laat het me weten! :D Lees mee:


Hebzucht: Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Mijn goedkoopste beautyproduct is een setje neonnagellak van de Action. Ze dekken echt voor geen ene meter. Maarja, wist ik toen veel. :P Mijn duurste beautyproduct is denk ik een nailhardener van KOH. Die ik overigens niet zijn geld waard vind...


Woede: Met welk beautyproduct heb je een haat-liefde relatie?
Geleyeliner. Het is zo mooi als het een strak lijntje is, maar mij lukt dat nooit...

Gulzigheid: Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Ik vind dingen die zoet ruiken meestal heel lekker!


Luiheid: Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Gezichtsmaskers. Ik vind het heel leuk om met vriendinnen te doen, maar zelf doe ik het eigenlijk nooit.

Trots: Welk beautyproduct geeft je het meeste zelfvertrouwen?
Ik denk gewoon mascara. ;)

Lust: Wat vind je het meest aantrekkelijk van het andere geslacht?
Okee dit is best wel een rare vraag. Maar ik vind de uitstraling van een jongen (ja, cliché, ik weet het) heel belangrijk. Ik val blijvoorbeeld niet alleen op jongens met blond haar en blauwe ogen.


Jaloezie: Welke items zou je het liefste ontvangen als cadeau?
Nagellak! Ik kan nooit genoeg nagellak hebben!

Wat zijn jullie beautyzondes?

Bronnen foto's: 1, 234.

1 opmerking:

  1. Leuke tag! :) En dat setje nagellak van de Action, haha, die is echt vreselijk. Ik heb die ooit eens gekregen van de moeder van m'n vriend. Lief gebaar, zij wist waarschijnlijk ook niet dat het flut nagellak was! :)

    BeantwoordenVerwijderen