donderdag 24 januari 2013

Tag: Mijn alfabet

Hee!
Vandaag heb ik de "mijn alfabet tag" voor jullie. Ik had heel veel lol toen ik hem in moest vullen, en ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Iedereen mag hem overnemen! :). Lees mee:

Age: Ik ben 15 jaar. :D

Best friend: Ivy en Lotje. Ivy ken ik al vanaf toen ze een klein babytje was en Lotje ontmoette ik toen ik naar ze bij mij in de klas kwam in groep 7. Ik ken ze dus al heel lang!

Chore you hate: Mijn kamer opruimen. Ik vind het wel fijn als het opgeruimd is, maar niet om het te doen. :P

Tumblr_mfuj1xtla31s22h9uo1_500_large
Dreamhouse: Pfoe, ik zou natuurlijk best een enorm huis met zwembad etc willen, maar ik ben ook tevreden met een huisje in de stad. Een boerderij in the middle of nowhere is niets voor mij.

Essential start of your day: De meeste mensen zetten hier waarschijnlijk douchen, maar mij maakt dat vaak alleen maar slaperiger. Ik eet wel graag wat s'ochtends. Dan heeft mijn lichaam weer wat om op te werken en word ik wakkerder!

Favorite color: Blauw!

Gold or silver: Ik vind ze allebei wel wat hebben. Het hangt af van je huidskleur of goud of zilver je goed staat.

Height: 1,81m! :D

Instruments I play: Geen, ik ben echt geen muzikaal talent...

Job title (most recent): Oppasser.

Kids: Dat weet ik echt nog niet. Ik heb hierbij zoiets van 'daar moet je klaar voor zijn'. Ik ben er ook niet echt mee bezig. Ik heb wel bedacht dat het er maximaal 2 zijn. :P

Life is incomplete without: Chocola, vrienden, familie, shoppen, nagellak en lachen!

Music that you always listen to: Framing Hanley! <3

Nickname: Ik heb niet echt nicknames. Soms word ik wel eens maaj genoemd. En door mijn moeder meis, maar meer heb ik er niet. ;)

Overnight hospital stays: None.

Phobias or fears: Boten, ik ben altijd bang dat ze zinken... :P

Quote from a movie:

Reason to smile: If things work out the way I expected it! (gebrek aan Nederlandse vertaling xD). Hebben jullie dat ook wel eens dat je iets nog wel in het Engels weet, maar niet in het Nederlands?

Siblings: 2 tweelingbroertjes Rolf (12) en Pelle (12). Al lijken ze helemaal niet op elkaar, haha!

Time you wake up: Meestal 7 uur, maar als ik het eerste uur vrij ben om 8 uur.

Underwear: Too personal...

Very important date this year: 29 maart, my birthday!

Worst habit: Luiheid

64928_3539379183045_249421289_n_large
X-ray's you've had: 3! Eerste keer had ik mijn been gebroken doordat ik wilde laten zien dat ik van een hekje af kon springen. Tweede keer sprongen we van een of andere container af en kwam ik verkeerd neer. Toen had ik mijn linkerpols gebroken. Best wel onhandig, want toen moest ik naar groep 3, waar je leert schrijven, en ik ben links... En de derde keer was ik gevallen met skeeleren. Doordat het al de derde keer zou zijn waren we wat nonchalanter met naar het ziekenhuis gaan. Ik heb eerst nog een nachtje geslapen toen we toch maar besloten om naar de dokter te gaan... Rechterpols gebroken. :P

Yummy food you make: Ik ben eigenlijk niet zo heel goed in koken, maar ik kan wel anijsmelk maken! :P

Zoo animal: Lama's! De dierentuin in Kleve (Duitsland) is echt een aanrader. Ook voor kleine kinderen, want je kan tussen kleine geitjes lopen. Je mag (bijna) alle dieren voeren en ze hebben echt allerlei dieren daar!

Wat vinden jullie van deze tag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen