zondag 20 januari 2013

Tag: First Things Tag

Hee!
Vandaag heb ik de First Things Tag voor jullie. Deze tag heb ik gespot bij esmay, en hij leek mij ook leuk om te doen! Lees mee:

First thing you do when you wake up in the morning? Eerste ding dat je doet als je wakker word s´ochtends?
Mijn wekker snoozen, verder slapen, nog een keer mijn wekker snoozen en weer slapen. Ongeveer bij de derde keer doe ik mijn ogen meestal pas open. Dan pak ik mijn mobiel en check ik mijn mail en twitter. Daarna ga ik me aankleden en de rest doen.

First thing you do when you get to the gym? Eerste ding dat je doet als je gaat fitnissen?
Eerlijk gezegd ga ik nooit fitnissen. Maar als ik zou gaan fitnissen, denk ik dat ik eerst ga hardlopen op zo´n band. :P

First thing you do when you get home from work? Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk?
En ik heb ook geen baantje, dus ik neem maar even school als voorbeeld. Als ik uit school kom, trek ik mijn jas uit en pak ik wat te drinken. Dan ga ik eigenlijk meteen naar mijn kamer om huiswerk te maken. Dat voelt gewoon goed als het al af is. Hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken en kan ik lekker gaan tv-kijken of computeren. :D

First car? Eerste auto?
Nog nooit gehad.

First accident/traffic violation? Eerste (verkeers)ongeluk?
Ik weet nog dat ik een keer op weg naar school achter een te slome auto zat. Dus ik dacht ik ga hem even inhalen, maar die auto ging ineens naar links zonder zijn knipperlichten aan te zetten. Hij sneed me toen zo af dat ik half onder die auto lag. Gelukkig had ik alleen een paar schrammetjes...

First thing you wanted to be when you grew up? Eerste ding dat je later wilde worden toen je klein was?
Juf!

First choice beverage? Eerste keus alcoholische drank?
Eigenlijk mag ik nog geen alcohol, maar af en toe mag ik wel eens een klein slokje proeven. Ik weet daardoor in ieder geval dat bier heel vies is. :P

First choice dessert? Eerste keus toetje/dessert?
Ow, die is lastig! Ik vind heel veel toetjes lekker! Ik vind rijstepap met bruine suiker lekker, maar ook kaneelijs van de appie, appel-kaneel yoghurt van Optimel, warme appeltjes met ijs en nog veel meer! :D

First song that comes to mind? Eerste liedje dat in je hoofd komt?
Six Degrees Of Seperation van The Script.

First major purchase? Eerste dure/grote aankoop?
Toen ik nog een klein meisje was heb ik een keer een Pocket Dream Console gekocht. Dat is een soort PSP met ingebouwde games. Hij kostte toen geloof ik €35,-. Nu lijkt dat misschien niet zo heel veel, maar als je dat als klein kind van je zakgeld moet kopen is het toch best veel!

First job? Eerste baantje?
Enveloppen dichtvouwen. xD

First time you flew on a plane? Eerste keer dat je met het vliegtuig ging?
Toen ik 9 was naar Napels (Italië).

Vinden jullie deze tag leuk?

I don't own any of these pictures. Rights go to respective owners.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen