zaterdag 26 januari 2013

Nagellak opbergen

Hee!
Ik heb inmiddels een best wel grote nagellak stash die nogal onoverzichtelijk in een ladekastje zit. Ik was daarom op zoek naar een leuke, overzichtelijke manier om mijn stash op te bergen, en vond enorm leuke ideeën! Kijk mee:


Kruidenrekje
Zoek op Ebay naar "spice rack" en je krijgt heel veel leuke rekken! Let wel op dat er niet alleen spijlen onder zitten, waardoor je nagellak eruit zou vallen. ;)

DIY nail polish storage made from PVD and wire shelves
Deze vind ik echt heel gaaf! Je kan hier de DIY vinden. Succes! ;)

In een pot
Dit kan heel leuk staan op je bureau of nachtkastje. Ideaal als je niet zoveel nagellak hebt. :) 

Op plankjes aan je muur
Bij deze manier heb je een goed overzicht van je nagellak. Ik denk dat ik dit ga doen. :) Je kan dit soort plankjes kopen bij de Ikea. ;)

In een poppenhuis
Niet het meest voor de hand liggende, maar wel ontzettend schattig! Als ik nog een poppenhuis (en de ruimte!) had, zou ik het zo doen, haha! 


Enorme stash in een enorm poppenhuis!
Toch vind ik de vorige leuker...

Hoe bergen jullie je nagellak op?

3 opmerkingen:

  1. Haha leuk zeg! Ik heb alles in een kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke ideeén die plankjes zijn het meest overzichtelijk denk ik!

    Liefs Wendy
    www.proudbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen