zondag 27 januari 2013

5 leuke nail-art blogs

Hee!
Vandaag heb ik 5 leuke nail-art blogs voor jullie. Van deze nail-art blogs krijg ik altijd veel inspiratie en ik wil ze graag met jullie delen. Ze staan op willekeurige volgorde. Lees mee:

Ik begin met een blog die ik pas ontdekt heb. Nailside is de blog van de Nederlandse Jane. Ze schrijft elke dag een Engelse post met een swatch en/of nail-art. Haar nail-arts zijn niet heel ingewikkeld, maar toch prachtig! Zeker een klikje waard. :)

Thenailasaurus wordt gerund door een Engels 21-jarig meisje dat hele leuke nail-arts maakt voor korte nagels. Ze upload elke dag een nieuwe post. Dit blog is echt een aanrader voor meiden met korte nagels!

Chalkboardnails is een van de eerste nail-art blogs die ik echt ging volgen. Ze heeft hele simpele nail-arts, maar ook moeilijkere. Ik vind het nog steeds een superleuk blog!

Packapunchpolish is het blog van de 20 jaar oude Samantha (Sam). Op haar blog post ze vooral swatches, maar op haar Youtube-kanaal maakt ze nail-arttutorials. Over het algemeen zijn haar nail-arts wel wat moeilijker, maar met een beetje geduld kom je al een heel eind. ;)

Onenailtorulethemall is het blog van Alice, een 21-jarige meid uit Yorkshire (England). Ze maakt hele vrolijke nail-arts voor de iets gevorderdere nail-arter. Je hebt geen hele ingewikkelde dingen nodig hoor, gewoon nagellak! Ze is echt heel goed. Ik zou haar blog zeker even bekijken! ;)

Weten jullie nog leuke nail-art blogs?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen