dinsdag 29 januari 2013

Tag: I ❤ Drugstore Make-Up

Hee!
Vandaag heb ik een hele leuke tag voor jullie, namelijk de I  Drugstore Make-Up Tag. Deze tag gaat over  make-up producten van drogisterijen zoals Kruidvat, Etos en Trekpleister. 

1. Wat is je favoriete drogisterij make-up merk?
Essence! Opzich vind ik Catrice ook heel fijn, maar ik vind dat Essence wat meer afwisseling heeft. Ook vind ik hun limited editions vaak leuker. Nog een pluspunt van Essence is natuurlijk hun nail-artlijn!
2. Wat zijn je favoriete gezicht-, wang- en lipproducten?
Gezicht: Voor mijn gezicht gebruik ik altijd een soort BB-cream van Essence. Hij is van de Pure Skin serie en heet Pure Skin Natural Cover Moisturizer. Als concealer voor onder mijn ogen gebruik ik de Stay Natural Concealer van Essence. Om roodheden te vervagen gebruik ik de Cover Stick Correcteur Anti-Cernes van NYC.
Wangen: Ik gebruik eigenlijk nooit iets op mijn wangen, maar als ik dat doe gebruik ik de Catrice Multi Colour Blush in de kleur 060 Strawberry Frappucino.
Lippen: Op mijn lippen gebruik ik het liefst de Smooch Proof 16hr Lip Stain in de kleur 493 Champagne Stain.

3. Minst favoriete product?
Dat is denk ik de Lashes To Kill Waterproof Volume Mascara van Catrice. Ik had hem een keer in zo'n 1+1 gratis actie gehaald om uit te proberen, maar hij bevalt me echt voor geen meter. Het borsteltje is verschrikkelijk en hij klontert enorm. Het is een WATERPROOF mascara for sure. Ik kreeg hem niet eens met waterproof make-up remover eraf! Vre-se-lijk!
4. Beste product koopje?
In de uitverkoopbakken van de Kruidvat heb ik behoorlijk wat leuke dingen gescoord. Zo heb ik er meerdere keren hele gave nagellakjes uitgevist voor minder dan de helft van de prijs! :)

5. Wat is je favoriete product waar andere mensen vaak overheen kijken?
De al eerder genoemde Pure Skin Natural Moisturizer van Essence! Hij staat niet bij het schap van Essence, maar bij de huidverzorgingsproducten. Daardoor kijken veel mensen eroverheen. ;)
6. Een drogisterij product dat duurder is dan het zou moeten zijn?
L'oréal nagellak. Ik vind ze niet zo heel speciaal.
7. Laat ons je drogisterij dupe(s) zien!
Heb ik niet echt...
8. Drogisterij product dat de hype niet waard is?
Gosh producten. Ik vind ze gewoon echt niet fijn!

Wat is jullie favoriete drogisterij product?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen