maandag 28 januari 2013

15 random facts about me!

Hee!
Vandaag heb ik 15 random feiten over mij voor jullie! :) Het is best moeilijk om er zo 15 te bedenken, maar soms komt er zomaar iets in je op. Een tijdje heb ik dat 'verzameld', en hier is mijn lijstje, haha! Waarschijnlijk komen er nog meer random facts about me-posts. Lees mee:

1. Ik vind sojamelk lekkerder dan gewone melk. Sojamelk is echt lekker! Ik denk dat dit ook een beetje komt doordat mijn broertje een melkallergie heeft. Hierdoor mag hij geen normale melk, maar wel sojamelk. Daarom hebben we ook nooit echte melk in huis.
2. Ik haat, maar dan ook haat als ik mensen hoor eten, ook als ze netjes met hun mond dicht eten. Ik kan gewoon echt niet tegen die geluiden. Ik word er helemaal zenuwachtig en gestressd van! :S
3. Ik druk s'ochtends ongeveer 4 á 5 keer mijn snooze button in op mijn wekker. Dan heb ik het gevoel dat ik langer slaap. :P
4. Ik ben heel goed in dingen uitstellen. Niet alleen stomme dingen, maar ook leuke dingen omdat ik gewoon te lui ben...
5. Chocolade en ik zijn onafscheidelijk! <3 Ik hou vooral van witte- en melkchocolade.
6. Als ik een jongen zou zijn geweest, zou ik Jelle geheten hebben. Ik vind dat eigenlijk een ontzettend leuke naam. :D
7. Ik ben linkshandig.
8. Ik houd van foute programma's zoals Toddlers and Tiaras en Supersize vs Superskinny.
9. Ik heb een enorme nagellaktic. Ik heb er meer dan 130 en blijf maar nieuwe kopen!
10. Ik heb lenzen.
11. Ik spaarde vroeger opschrijfboekjes. Ik heb nu een enorme doos vol, haha! Ook nu als ik een leuk boekje tegenkom neem ik hem gewoon mee. :) Ik houd van schrijven en lijstjes maken. Het maakt het rommeltje in mijn hoofd wat minder.
12. Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, maar 14 februari komt daar verandering in! Waarschijnlijk komt daar ook nog een shoplog van. :)
13. Ik vind het heel leuk om andermans blog te bekijken! Dus als jij een blog hebt, laat even een reactie achter! :D
14. Ik vind het niet heel erg als het koud is buiten, maar als het gaat regenen... Blegh.
15. Ik vind boodschappen doen leuk, maar mijn moeder vind het vreselijk. Dat snap ik dus echt niet?!

Wat zijn leuke feitjes over jullie? :)

1 opmerking: