zaterdag 12 januari 2013

Tag: Get To Know Me

Hee!
Vandaag heb ik een tag waar heel veel verschillende versies bestaan, namelijk de "Get To Know Me" tag. Waarschijnlijk komt er dus nog wel een keer een Get To Know Me tag, maar dan met andere vragen. Lees mee:

Ben je naar iemand vernoemd?
Nee, mijn ouders vonden Maaike gewoon een leuke naam denk ik. :)

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Vorige week ergens geloof ik. Ik had een mental breakdown. :P

Heb je kinderen?
Nee, ik ben 15. Lijkt me niet zo'n slim plan...

Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf?
Dat is moeilijk. Met mij moet je volgensmij behoorlijk wat geduld hebben. Maar als ik je eenmaal vertrouw, ben ik een goede vriendin.

Ben je vaak sarcastisch?
Niet heel vaak, maar als ik het doe laat ik wel merken dat ik echt sarcastisch ben, zodat er geen misverstanden ontstaan. :P

Wil je ooit bungee-jumpen?
Dat lijkt me wel gaaf! Maar ik zou het niet uit mezelf een keer gaan doen. Als iemand me uitnodigt waarschijnlijk wel.

Wat valt je als eerste op als je iemand ziet?
Iemands gezicht.

Wat voor kleur ogen heb je?
Blauw/grijs.

Horror films of films met een happily ever after?
Horror! Ik hou wel van spannende films. Actiefilms vind ik het allerleukst.

Favoriete geur?
Like A New Love van Essence.

Zomer of winter?
Zomer. Lekker warm, veel naar buiten, lang licht, muntthee, en ga zo maar verder. :P

Computer of televisie?
Computer (laptop). Ik heb zeker weten liever mijn laptop dan mijn tv. Daar kan je veel meer mee. En je hebt altijd nog YouTube. :P

Noem het meest verre land waar je ooit bent geweest.
Italië. Ik was toen ongeveer 9 jaar. Ik ging samen met mijn moeder naar Napels, vlakbij Rome, om vrienden op te zoeken. Ze hadden zelfs een eigen zwembad! :D

Favoriete film?
Pfoe, dat zou ik echt niet weten! Ik ben sowieso al niet zo'n film-kijker. Vroeger vond ik Harry Potter helemaal geweldig. Maar nu vind ik spannende (actie)films leuker.

Wat wilde je vroeger altijd worden?
Ik wilde van alles worden. Eerst wilde ik natuurlijk juf worden. Daarna wilde ik journalist worden, toen dierenarts (ook zo'n beroep wat iedereen wil). Nu weet ik het eigenlijk niet...

Wat vinden jullie van deze tag?

Bronnen foto's: 12.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen