zondag 2 juni 2013

Shoplog Kleve

Hee!
Ik ben gisteren gezellig met mijn vader en broertjes naar Kleve geweest, een klein plaatsje net over de grens in Duitsland. Ik ben daar naar de DM (een soort Duitse Kruidvat) geweest en even naar de Getränkehalle. Kijk mee:


Zoals ik al zei was ik naar de DM geweest, waar ik 3 dingen gekocht heb. Ik heb een nieuwe foundation gekocht van het merk Alverde (€3,95). De foundation is echt superlicht, precies goed voor mijn huid nu. Als tweede had ik een nieuw nagellakje van Essence gekocht (€1,55). Het viel me op dat hij daar 15 cent goedkoper is, haha. :) En als derde heb ik een bodylotion met perzikgeur gekocht van Balea. Je ziet het volgensmij niet goed op de foto, maar het is echt een hele pot! Er zit 500ml in! En dan te bedenken dat hij maar €1,95 was. Ka-ching!

Bij de Getränkehalle heb ik een limited edition Fanta Pfirsich gehaald. Een Getränkehalle is een grote hal met allerlei soorten alcoholische drank en "gewoon" drinken. De smaak van de Fanta vind ik niet zo. Je proeft de perzik helaas niet zo goed. Af en toe neem ik daarom een klein glaasje. 

Hebben jullie nog wat leuks geshopt?

1 opmerking:

  1. Die fanta ziet er heel lekker uit, jammer dat dat niet zo is.. Verder heb je leuke producten gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen