woensdag 26 juni 2013

Mijn favoriete zomernagellakjes!

Hee!
Aangezien het weer wat warmer begint te worden (okee, vandaag misschien net niet), leek het me leuk om mijn favoriete zomernagellakjes aan jullie te laten zien. Kijk mee:

Links zie je Essence Colour & Go in de kleur 106 Free Hugs. Dit is inmiddels zelfs al mijn 2e! De vorige is al een tijdje geleden opgegaan. Het is ook zo'n lieve creamy pastelroze kleur... Rechts zie je Essence Studio Nails Step 2 Nail Fixing System. Deze lak is helaas uit het assortiment. Hij geeft een soort french manicure laagje op je nagels. Eerst had ik ook Step 1, maar die is helaas kapot gevallen, ik baal er nog steeds van!

Links zie je Rimmel Lycra Pro Professional Finish 295 Fancy Fuchsia. Een creamy lakje met knalrode koraalkleur. Helaas komt de kleur niet helemaal goed over op de foto. In het midden zie je een lakje van Salome. Ik heb dit lakje ooit eens op vakantie in Frankrijk gekocht voor maar €1,-! Zelfs mijn nichtjes zijn gek op dit lakje, haha. Rechts zie je NYC Expert Last Nail Polish in de kleur 257 Lavender Cupcake. Een creamy lila kleur. 

Wat zijn jullie favoriete zomerlakjes?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die roze wel heel mooi! Zelf ben ik alleen heel slecht in het aanbrengen van de nagellak, maar ja. Misschien moet ik het gewoon wat vaker doen. Leuke kleurtjes heb jij in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen