zaterdag 22 juni 2013

15x yes, het is zomer!

Hee!
Vandaag heb ik vijftien redenen waarom de zomer zo leuk is. Niet dat ik de winter stom vind, maar tja, de zomer vind ik toch nét wat leuker. :P Lees mee:

Yummy ♡ | via Tumblr
1. Ijsjes en McFlurrys smaken 3x zo goed!

2. Je lichaam maakt meer endorfine aan. Dat is een stofje die je oa. blijer en gelukkiger maakt.

i†s me
3. Meer kleding om aan te trekken! Althans dat heb ik. :P

4. Alvast voorbereidingen treffen voor de vakantie!

5. S'ochtends makkelijker opstaan. Het is bewezen dat je in de winter dieper slaapt dan in de zomer!

Candy Floss 😱😍 | via Tumblr
6. Eindelijk weer een beetje kleur op je lijf!

7. Al die leuke schoenen weer aankunnen!

by sara haugan -
8. We kunnen weer BBQ'en en buiten eten!

9. Een dagje met z'n allen naar het strand en lekker zwemmen!

Watermelon Smoothie <3
10. Milkshakes en smoothies!

11. Die lading boeken lekker in het zonnetje lezen.

lauraalvarez.blogg.se -
12. Lekker picknicken met je vriendinnen!

13. Overdag lekker shoppen met je vriendinnen, 

Facebook
14. en s'avonds lekker afkoelen op een terrasje.

15. Een koud regenbuitje aan het einde van een benauwde dag. <3

Hebben jullie ook zo'n zin in de vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen