vrijdag 28 juni 2013

Shoplog van de laatste tijd :)

Hee!
De laatste tijd heb ik best vaak geshopt, maar ik heb (helaas) niet echt veel gekocht. Ik weet niet, ik kan eigenlijk gewoon niet zoveel vinden vergeleken met "vroeger". Hebben jullie dat ook? Anyway, kijk mee naar mijn aankoopjes:

Als eerst was ik vrijdag naar The Body Shop gegaan, en heb daar 3 dingen gekocht. Eigenlijk was ik alleen van plan om de Chocomania Shower Cream (€3,-) te kopen, maar toen zag ik dat het een 2+1 gratis actie was... Daarom nam ik de Total Energy Exhilarating Body Wash (€1,50) en de Peppermint Cooling Foot Spray (€2,50) ook maar mee. Gevoelig voor koopjes? Nee joh! ;)

Bij de Action heb ik nog een zonnebrandspray gekocht waarmee je zelfs ondersteboven kan sprayen! Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n spray en was daarom heel blij dat ik hem voor maar €3,95 bij de Action zag liggen. Daarna was k met mijn vriendin naar de Big Bazar gegaan waar zij, ahum, goed heeft ingeslagen. Ik kwam er weg met een Läkerol Salmiak van €0,49. Ook zijn we naar de Douglas geweest waar ik dankzij mijn vriendin een testertje kreeg. Helaas wel te donker.

Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks gekocht?

1 opmerking:

  1. Goed ingeslagen, hehe. Je kunt nooit genoeg lipsticks van Revlon hebben! ^^

    BeantwoordenVerwijderen