donderdag 20 juni 2013

Hot or not: knuckle rings

Hee!
Vandaag heb ik weer eens een hot or not voor jullie van een behoorlijk populaire trend: de knuckle ring. Een knuckle ring is een ring die je aan je vingerkootje draagt in plaats van onderaan je vinger. Kijk mee:

Ik vind ze echt superleuk! Je kan er heel veel kanten mee op. Je kan bijvoorbeeld een smalle of juist een brede ring nemen, een simpele of een complexere, enzovoorts. Ze zijn ook niet heel moeilijk te verkrijgen, gewoon een te kleine ring kopen. ;)

Wat denken jullie, hot or not?

I don't own any of the photos in this article. Rights go to respective owners.

1 opmerking:

  1. Ik vind ze echt superleuk staan, alleen ik zou het heel erg vervelend vinden zitten (ik krijg dan het idee dat ze van mijn vinger afvallen). :)

    BeantwoordenVerwijderen