woensdag 5 juni 2013

Persoonlijke update + break

Hee!
Vandaag heb ik een persoonlijke post voor jullie waarin ik jullie vertel hoe het nu met me gaat en dat ik een (tijdelijke!) break neem van mijn blog. Lees mee:

Ik krijg het de laatste tijd steeds drukker. Iedereen (of nouja, elke leraar) wil ineens 1000 werkstukken hebben, en ze proppen nog lekker veel toetsen in de laatste paar dagen "omdat het anders niet goed uitkomt". En volgende week heb ik ook nog eens proefwerkweek! Pfoei...

Bovenop dat heb ik nog wel positieve drukte. Ik ben aangenomen bij de Appie als cassiere, en ik ga deze dagen in totaal 5 shows lopen (modellenwerk). Dit alles zorgt ervoor dat ik de laatste tijd niet zo veel tijd meer over heb voor mijn blog, en daarom wil ik hem voor 2 weken stilzetten. Hierna komen er wel weer posts online. Ik hoop dat jullie het begrijpen!

1 opmerking: