maandag 26 augustus 2013

Review Sephora Nail Designer Top Coat 05 Dégradé (Tie Dye)

Hee!
Vandaag heb ik een review voor jullie van een tie-dye topcoat die ik op vakantie in Frankrijk gekocht heb. En ik moet eerlijk zeggen, ik vind het maar raar spul... Kijk mee:

De verpakking vind ik wel mooi, niet zo standaard. Het kwastje daarentegen vind ik niet zo fijn, veel te dun. Net zoals de substantie trouwens, het lijkt net water. 

De gebruiksaanwijzingen vind je voorop onder het etiket. De aanwijzingen zijn simpel: 
"Breng 2 lagen nagellak aan. Wacht 10 minuten. Om een ombre effect te creëren, breng de topcoat op de nagel op het geselecteerde gebied. Herhaal dit tot het gewenste effect is bereikt."
 Lets see:

Op de blauwe nagels heb ik steeds 2 laagjes meer van de topcoat aangebracht. Op links zit helemaal niks, de 2e 2 laagjes en de 3e 4 laagjes. Bij 4 laagjes begin je pas een beetje effect te zien. Als je de tijd ervoor hebt is het natuurlijk leuk, maar het duurt dan wel lang voordat je klaar bent. Op de oranje nagels heb ik een ombre effect geprobeert te maken. Ik vind het jammer dat je de strepen zo goed blijft zien. Ook neemt de topcoat de lak een beetje 'mee' bij mij. Zie je de witte stip in de 3 rij? Daar is de nagellak dus een beetje weg. Balen! Overall ben ik niet héél blij met dit lakje, maar ik denk wel dat als ik nog wat meer ga proberen het misschien wat mooier wordt. 

Het lakje kost €4,90 en is verkrijgbaar bij de Sephora (buitenland).

Wat vinden jullie van dit lakje?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen