zaterdag 24 augustus 2013

Food review: Milka Crispello Vanille & Milka Choco Biscuits Witte Chocolade

Hee!
Ik was al een tijdje benieuwd naar de Crispello 'snacks' van Milka, en dan vooral die met vanille. Toen ik gister door de Albert Heijn liep zag ik ze daar liggen met een oranje bordje, 1+1 gratis. Alleen de chocolade-versie leek me niet zo lekker, dus heb ik Milka Choco Biscuits met witte chocola meegenomen. Kijk mee:

De verpakkingen, herkerbaar aan het paarse Milka-kleurtje.

Ik begin met de witte chocobiscuits. In feite zijn zijn gewoon scholiertjes met witte chocola in plaats van melkchocola. In een koekje zitten 62 kcal. De Crispello's met vanille smaak zitten induvidueel verpakt in een grote zak van 150 gram. In een Crispello zit 56 kcal. Beide snacks zijn er ook in een melkchocolade variant.

In het pak van de koekjes zitten 2 zakjes met 6 koekjes. Naar mijn mening teveel voor een zakje. Doe dan 6 x 2 koekjes of iets dergelijks. Ik eet namelijk niet zo snel 6 koekjes achter elkaar op (of ik moet echt honger hebben), en anders worden ze zo snel oud. Voor een high-tea of een gezellig middagje met een vriendin is het wel geschikt. De Crispello's zijn zoals al eerder gezegd induvidueel verpakt, helemaal prima! :)

De Crispello's zijn een soort krokante wafeltjes gevuld met vanille-(of chocolade-)creme en omhult met een laagje chocolade, echt superlekker! De Milka koekjes zijn dus eigenlijk scholiertjes met witte chocolade. Ik ben heel erg fan van witte chocolade, maar op een of andere manier vind ik deze koekjes niet heel lekker. Een beetje te zoet, en dat zeg ik niet vaak! 

Hier zie je de vulling van de Crispello. De vulling lijkt hier een beetje kruimelig, maar hij smelt als het ware in je mond, mjam! 

Maar zou ik ze nog een keer kopen? De Crispellos's zal ik zeker vaker kopen, maar de witte choco biscuits niet. Ik vind ze gewoon echt te zoet. De Milka Crispello met Vanille Smaak kost €1,99 en de Milka Choco Biscuits Witte Chocolade kost €1,89. Beide zijn verkrijgbaar bij verschillende supermarkten.

Hebben jullie deze snacks al geprobeerd? Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen