zondag 18 augustus 2013

Trend Alert! Transparent Clutch

Hee!
Een trend die ik de laatste tijd steeds meer voorbij zie komen is de "transparent clutch"-trend. In een doorzichtige clutch kan je eigenlijk gewoon alles zien wat erin ziet. Ik heb een kleine collage gemaakt zodat je ziet wat ik bedoel. Kijk mee:

Ik vind het zelf echt heel gaaf staan, en volgensmij proberen mensen er ook een soort van statement mee te maken. Iets in de trant van "ik heb niets te verbergen", eigenlijk heel mooi! Toen ik een beetje research ging doen, kwam ik erachter dat deze trend zo'n 3 jaar geleden ook al bestond, maar volgensmij komt hij nu pas echt op. Nog een laatste tip: op internet zijn verschillende DIY's te vinden, YouTube is your friend! ;)

Wat vinden jullie van deze trend?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen