maandag 12 augustus 2013

I'm back! + shoplog vakantie

Hee!
Na 3 weken uitrusten ben ik terug om weer lekker te gaan bloggen. Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad. Eerst zijn we een week naar Zeeland geweest en hebben we vooral veel tijd op het strand doorgebracht (inclusief enorme softijsjes met discodip, mjam!). De tweede week waren we thuis en gingen we met z'n allen leuke dingen doen. In de derde week zijn we een weekje naar Frankrijk gegaan, waar we enorme supermarchés en schattige stadjes bezocht hebben. :) In de weken weg heb ik voor mijn doen behoorlijk wat gekocht, en leek het me wel leuk om het te laten zien. Kijk mee:

overzicht

Het valt mij altijd zo op (en mee) dat de tijdschriften in Frankrijk zo veel goedkoper zijn dan hier in Nederland. Je hebt bijvoorbeeld heel vaak een Glamour of Marie Claire voor maar €1,-, net als deze Grazia! Het mapje wat je ernaast ziet is A5 formaat, ook €1,-. De twee verpakkingen die je eronder ziet zijn 2 soorten Lipton Sun Tea, namelijk Pêche & Mangue Exotique en Zeste De Citron Jaune et vert, oftewel perzik-mango en citroen-limoen. Het bijzondere aan deze tea is dat je ze in koud water kunt doen, waardoor je een soort ice-tea krijgt. Hier komt nog een apart artikel over. :)

Ik zag de hele tijd van die prachtige aquarelschilderijen voorbijkomen op weheartit en tumblr, waardoor het bij mij begon te kriebelen om het ook eens te proberen. Ik heb papier, 2 tijdschriften met aquarelset en aquarelpotloden gekocht. Samen was ik denk ik zo'n €14,- kwijt.

Een merk wat ze volgens mij niet in Nederland verkopen is Le Petit Marseillais. Dit merk heeft verzorgende producten in hun assortiment zitten, zoals douchegel (hier heeft mijn moeder er behoorlijk wat van ingeslagen), shampoo en conditioner. Nu ik dit typ bedenk ik me ineens dat ik mijn conditioner vergeten ben op de foto te zetten, woops! Hij is van dezelfde lijn als het 'haarelixer' hierboven. Het meest linker nagellakjes is van Sephora. Hij moet een soort ombre effect geven. Hier komt ook nog een aparte blogpost over. Het tweede nagellakje is het enige dat ik in Zeeland heb gekocht. Hij is van La Femme Beauty en zou Glow-In-The-Dark zijn... Jaja, mooi niet! Pas later zag ik de naam: "127 Ultra Violet", haha. :P
Het kleine zakmesje heb ik van mijn vader gekregen. Mijn broertjes wilden er allebei een, en toen bedacht hij zich dat ik er vast ook wel een wilde, ook al had ik gezegd van niet. Eenmaal thuis tovert hij een doosje uit zijn zak en tada, een Victorinox, haha. :D Echt zo lief. <3

Hebben jullie ook een leuke vakantie gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen