dinsdag 20 augustus 2013

Preview: Catrice LE Thrilling Me Softly

Hee!
Vanaf midden september t/m oktober siert de limited edition "Thrilling Me Softly" de schappen van Catrice. Catrice gaat gothic chic met deze LE. Kijk mee:

Absolute Eye Colour Trio
01 Soft Thrill | 02 Gentle Thrill
Prijs: €3,79

Better Than False Lashes Mascara
010 Ultra Black
Prijs: €4,49

Cat Eyes Eyeliner Pen
01 Deep Black
Prijs: €3,49

Lace Patch Eyeliners
Prijs: €2,99

Smooth Blush Stick
01 Feverish | 02 Daredevil
Prijs: €4,49

Long-Lasting Lip Lacquer 
01 Innocent | 02 Thrilling | 03 Fatal
Prijs: €3,99

Ultimate Nail Laquer
01 Discreet | 02 Suspect | 03 Occult | 04 Allure | 05 Daredevil
Prijs: €2,79

Wat vinden jullie van deze limited edition?

3 opmerkingen:

  1. Deze collectie ligt pas vanaf half oktober tot en met november in de winkels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad!

      In de mail die ik kreeg stond midden september t/m oktober, maar op de site van Catrice staat inderdaad half oktober t/m november. Ik zal het even veranderen. Bedankt! :)

      Verwijderen
    2. Geen probleem! Ik wist dat Eve in bloom eerst nog kwam :P

      Verwijderen