woensdag 28 augustus 2013

Review: Essence My Skin Mattifying Cream

Hee!
Toen ik vandaag in mijn tussenuren even naar de Kruidvat ging, zag ik de Mattifying Cream van de My Skin-lijn van Essence staan. Ik was op zoek naar een goedkope dag- en nachtcreme, en met zijn €2,29 was deze dat zeker. Kijk mee:

Met mijn gecombineerde huid heb ik altijd een beetje moeite om goede crèmes te vinden. Op mijn t-zone is mijn huid namelijk wat vetter dan bijvoorbeeld mijn wangen. Eens kijken of deze crème goed werkt.

Aan de zijkant van de verpakking staan de aanwijzingen in het Engels, Duits, Frans en Nederlands. 
Een bijzondere lichtgewicht crème met een langdurig matterend effect, speciaal ontwikkeld voor de behoeften van een gecombineerde huid. de waardevolle actieve ingrediënten, verrijkt met lychee en blauwe druif, hydrateren de huid intensief en maken haar zacht en soepel! De crème matteert tot 12 uur lang. Met beschermende UVA/UVB filters. Breng 's ochtends en 's avonds gelijkmatig aan op gezicht, hals en decolleté, na de huid te hebben gereinigd met Essence My Skin Producten.
ingrediënten

De crème zelf zit in een mooi, matt potje met een draaidop. Niet de meest hygienische manier, maar ik vind het nooit zo erg.  Wat me opviel was dat de sticker er een beetje slordig opgeplakt is. Zie dan links bij "normale"? 

een folie houdt grijpgrage handjes tegen

Ik vind de crème zelf behoorlijk vloeibaar voor in een potje, maar is daardoor wel makkelijk aan te brengen. Hij ruikt lekker fruitig, met een lichte hint van lychee. 

Ik vind het een hele fijne crème. Hij matteert mijn huid goed, ongeveer 8 uur lang, terwijl mijn huid ook verzorgd aanvoelt. Ik raad hem echt aan aan mensen met een gecombineerde huid. :)

Wat vinden jullie van deze crème? Lijkt het jullie wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen