zaterdag 29 december 2012

Tag: Why do you wear make-up

Hee!
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie.:P  Dit keer gaat hij over waarom je make-up draagt. Ik had hem gezien bij teske en ik vond hem wel leuk om zelf te doen! Lees mee:

1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
Ongeveer toen ik 12 was droeg ik meestal wel nagellak. :P Toen ik 13 was begon ik voorzichtig met mascara en af en toe naar feestjes wat lipgloss.

2. Hoe voel je je zonder make-up?
Toch wel kaal, maar niet lelijk. Een beetje mascara en foundation laat je er toch wat frisser uitzien vind ik!

3. Wat vind je het leukste aan make-up?
Dat je door een klein beetje make-up iemand toch een heel andere look kan geven. Hierdoor stijgt je zelfvertrouwen meestal ook. Dat is natuurlijk hardstikke fijn!

4. Wat zijn je 3 'holy grail' items?
Sowieso de Pure Skin BB-cream van Essence. Hier zitten verzorgende ingredienten in en hij maakt rode vlekjes en onregelmatigheden wat minder zichtbaar. Als tweede 'holy grail' heb ik de Get Big Lashes Volume Curl mascara van Essence. Deze heeft een groot borsteltje waarmee je ook goed bij je binnenste wimpers kan komen. En als derde 'holy grail' de Pure Skin Anti-Spot Toner & Powder van Essence. Toen ik deze toner een week gebruikte, merkte ik echt al verschil. Ik had veel minder puistjes en mijn gezicht werd niet zo glimmig.


Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden! Iedereen mag hem natuurlijk overnemen. Waarom dragen jullie make-up?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen