maandag 31 december 2012

Budget vs. High-End Red Edition

Hee!
Vandaag heb ik een budget vs high-end battle voor jullie. Het is nieuw op mijn site, en de eerste editie bestaat uit rode producten. Kijk mee:

































Bij de nagels zou ik voor Catrice gaan, want ik heb gehoord dat Chanel vrij snel chipt. Bij de lippen zou ik het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb geen ervaring met Estée Lauder. De lipstains van NYC vind ik wel fijn, maar ze zijn niet HET. Misschien is Estée Lauder wel heel erg fijn. Ik heb echt geen idee. Bij de ogen zou ik voor Sugarpill gaan, alleen al voor het doosje. :D Ik heb ook gehoord dat ze goed gepigmenteerd zijn, en fijn werken.

Welke producten zouden jullie kiezen? 

1 opmerking:

  1. Ik zou voor de goedkopere gaan, kun je ook eens weer!

    BeantwoordenVerwijderen