woensdag 26 december 2012

Tag: Christmas Tag!

Hee!
Vandaag onderbreek ik de New Years Eve Nail-Art serie even, en post ik een tag, de Christmas Tag! Ik vind kerst een van de gezelligste feesten van het hele jaar. Het is zo fijn om met je hele familie rond de tafel te zitten en lekker te eten! Helaas merk je wel dat je wat zwaarder bent na deze tijd van het jaar, haha. :P Lees mee:


Vier je kerst?
Wij vieren wel kerst, maar niet echt met cadeaus enzo. Meestal komen opa en oma de eerste kerstdag bij ons ragout eten, en de tweede kerstdag gaan we meestal gezellig met z´n allen wat eten en een film kijken. We vieren dus niet de geboorte van Jezus ofzo. ;p


Wil je het liefst een witte of een blanke kerst?
Het liefst een witte natuurlijk!


Met kerst wel of geen kerstboom in huis?
Wel, definitely! Dat geeft toch wel de ultieme kerstsfeer! :D

En als je dan een kerstboom hebt staan, is die echt of nep?
Een echte! Al zou mijn moeder liever een neppe hebben vanwege al die naalden, haha!

Doe je aan cadeautjes onder de kerstboom?
Nee, ik krijg meestal al genoeg cadeaus bij sinterklaas! :D

Met wie vier je kerst?
De eerste kerstdag komen mijn opa en oma bij ons en de tweede kerstdag gewoon met het gezin.


Welke kleur decoratie heeft de kerstboom bij jullie in huis?
Allerlei kleuren! Wij hebben een hele doos vol met kerstballen en decoraties. Meestal pakken we daar een paar uit en maken we een leuk mengelmoesje. :P

Hoe lang blijft de kerstboom staan?
Dat verschilt heel erg. Vorig jaar hadden we hem tot na nieuwjaar in huis staan, en daarna stond hij nog een paar maanden buiten. :P Ik heb zo'n gevoel dat hij dit jaar helemaal niet lang blijft staan omdat mijn moeder überhaupt geen kerstboom wilde...

Heb jij je huis helemaal versierd of heb je aan een kerstboom of helemaal niets genoeg?
Wij hebben alleen een kerstboom als decoratie.

Doe je ook nog kleding inkopen voor kerst?
Nee, niet echt. Ik trek wel gewoon feestelijke kleren aan, maar ik ga niet speciaal kleding kopen. 

Vier je kerstavond, eerste kerstdag en tweede kerstdag? Of anders?
Geen kerstavond, wel eerste en tweede kerstdag. :D


Doen jullie nog wat speciaals met kerst?

Bron foto's: weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen