vrijdag 28 december 2012

Tag: New Years Eve Tag

Hee!
Vandaag heb ik een tag voor jullie over oud- en nieuwjaar! Hij gaat rond op YouTube in het Engels. Ik heb de vragen zo goed mogelijk geprobeerd te vertalen en te antwoorden. Lees mee:


1. Wat ga je doen op oudjaarsavond?
Mijn broertjes gaan waarschijnlijk de hele tijd vuurwerk afsteken. Ik ga denk ik gewoon fatass tv kijken en oliebollen eten. xD
2. Heb je nieuwjaar-tradities?
Niet echt, meestal gaan we met z'n allen eten en daarna een film kijken.
3. Is er iets wat je haat/leuk vind van familie get togethers op oudjaarsavond?
Ik vind het meestal wel gezellig!
4. Wat was je goede voornemen voor dit jaar? Is het gelukt?
Mijn voornemen voor dit jaar was aankomen, want ik was echt veel te dun. En ik kan trots zeggen dat het gelukt is!



5. Wat is je goede voornemen voor het aankomende jaar?
Misschien een beetje gezonder eten...
6. Wat was je favoriete gebeurtenis in 2012?
Er waren echt heel veel leuke gebeurtenissen in 2012! Ik vond het bijvoorbeeld leuk toen ik op een nieuwe school mocht beginnen, en toen ik mijn streefgewicht eindelijk bereikt had.
7. Waar heb je het meeste zin in in 2013?
Een nieuwe frisse start! En het nieuwe album van Framing Hanley komt uit! :D


8. Wat zijn 3 dingen die je wilt bereiken in 2013?
- Nog meer bezoekers op mijn site.
- Misschien een eigen IP-adres. :D
- Mijn kamer wat opgeruimder houden...
9. Wat is je favoriete nieuwjaarseten?
Appelbeignets!


Hebben jullie zin in het nieuwe jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen