vrijdag 21 december 2012

Tag: Decemberlicious!

Hee!
Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, namelijk de winterlicious tag. Ik ben gek op tags! Ik zag hem bij Teske en hij leek mij ook echt leuk om te doen. Lees mee:

1. Wat is je favoriete winter-nagellak?
Op dit moment is dat een bordeauxrode nagellak van NYC. Ik ben nog een beetje blijven hangen in het herfst-sfeertje denk ik. :P

2. Wat is je favoriete winter-lipproduct?
De Little Green Tin, waarvan ik hier een review heb geschreven. Hij smaakt naar appeltjes!

3. Wat is je meest gedragen winterse kledingstuk?
Dit vest van de H&M. Hij heeft echt een heerlijk zachte binnenkant! Het zachte loopt helemaal door aan de binnenkant, het is dus niet alleen de capuchon, zo lekker!

4. Wat is je meest gedragen winterse accessoire?
Dat is mijn Love-ring met twee vingers. Zo lief!

5. Wat is je favoriete winterse geurkaars?
Eigenlijk gebruik ik niet echt geurkaarsen, maar ik vind kaneel altijd heel lekker ruiken!

Tumblr_lyb2phg3zm1r8x42wo1_500_large
6. Wat is je favoriete winterse drank?
Thee! Ik heb het liefste sterrenmunt. Die heeft een beetje een dropsmaak, jummie!

7. Wat is je 'all time favorite' kerstfilm?
Home Alone 1, 2 en 3! Ik moet er elke keer weer om lachen. Ik heb ze zelf niet op dvd, maar in de kerstvakantie komen ze meestal wel weer op tv.

8. Wat is je favoriete kersteten?
Elke kerst eten wij ragout bij oma. Dat is een beetje als de inhoud van een kroket. :P

9. Wat is je favoriete kerstdecoratie van dit jaar?
Kerstboom!

10. Wat staat er bovenaan je wishlist voor kerst?
Wij vieren nooit echt kerst met kadootjes, omdat we dat al doen tijdens Sinterklaas. Maar als ik nu iets zou moeten kiezen dat ik graag wil, is dat witte chocola. Ja, daar heb ik nu zin in. xD

11. Wat zijn je plannen voor deze kerstvakantie?
Mijn ouders willen het huis graag een beetje opknappen en renoveren, dus we gaan niet iets heel bijzonders doen. We gaan eerste kerstdag bij opa en oma eten, en oudjaarsdag bij vrienden van ons nieuwjaar vieren!

Wat gaan jullie doen deze kerst?


Bron foto's: 1234

1 opmerking: