zaterdag 29 september 2012

Tag: Nailpolish & me

Hee!
Ik was een beetje aan het rondsurfen op internet toen ik deze tag tegen kwam op veracamilla.nl. Het gaat over mijn nagellakstash. Hij leek me wel leuk om in te vullen voor jullie!

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ik heb nu 137 lakjes!
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Ik denk van Essence. De nieuwe kleuren zijn echt leuk, en de kwastjes zijn echt verbeterd! Ik denk dat ik hier nog wel meer van zal kopen...
3. Wat is de meest  voorkomende kleur in je stash?
Blauw!
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Er zijn zoveel verschillende! Het is bijna onmogelijk om die allemaal te hebben. Ik wil heel graag nog Lynderalla Connect The Dots hebben als flakie-lakje.
5. Welke nagellak draag je het meest?
Dat verschilt heel erg bij mij. Ik heb nu niet echt een kleur of lakje dat ik vaak draag. Dat komt denk ik doordat ik zoveel keuze heb. ^^
6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je hem nog niet hebt weggegooid?
Van eigenlijk best veel lakjes. Ik denk steeds van, oh, die kan ik vast nog wel een keer gebruiken. Ik denk dat ik maar eens een opruimrondje ga houden. :P
7. Gebruik je een basecoat?
Over het algemeen wel. Alleen als ik heel erge haast heb niet.
8. Gebruik je een topcoat?
Soms, als ik wil dat iets langer blijft zitten of nog wat extra glans krijgt.
9. Stempelen of uit de losse hand?
Losse hand. Vroeger stempelde ik wel veel, maar tegenwoordig doe ik het meestal uit de losse hand.
10. Hou je van glitters/shimmers of heb je toch liever een creme finish?
Ik heb liever een creme finish. Een flakie lakje erover vind ik wel leuk, maar als ik een glitterlak op mijn nagels doe, vind ik ze een beetje goedkoop lijken. :P
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja, echt wel! Ik vind mijn nagels zonder nagellak niet zo mooi. Als ik niet zoveel tijd heb doe ik sowieso een doorzichtige lak op.
12. Hoeveel lakjes heb je afgelopen week gekocht?
Ja, 2! Bij de Kruidvat in de 1+1 gratis actie van NYC heb ik 001 Rock Muse (topcoat) en 001 Revolving Red gekocht.

Ik denk trouwens dat ik nog wel meer tags ga uploaden vandaag. Ik ben zoveel leuke tags tegengekomen!
Voel je vrij om de tag over te nemen! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen