vrijdag 28 september 2012

Review P2 Nail Polish Thinner

Hee,
Vandaag ga ik de P2 Nail Polish Thinner reviewen die jullie al eerder in mijn Shoplog Duitsland-post hebben kunnen zien. Dit heb ik gedaan met een oud Catrice-lakje. Misschien kennen jullie hem: 350 Hip Queens Wear Blue Jeans. Hij zit nog steeds in het assortiment geloof ik. Ik droeg hem vroeger heel vaak, maar ik heb hem nu al een lange tijd niet meer gebruikt omdat hij een beetje stroperig is geworden. Kijk mee of de P2 Nail Polish Thinner hier iets aan gedaan heeft:

Dit zijn de producten waarover het gaat:
Catrice Ultimate Nail Laquer 350 Hip Queens Wear Blue Jeans €2,69 bij het Kruidvat en Trekpleister
P2 Nail Polish Thinner €1,65 bij DM-drogist in Duitsland en sommige DA's in Nederland

Zoals je ziet was het lakje enorm stroperig. Nadat ik 1 druppel thinner erin had gedaan en hard geschud had, kwam hij er als nieuw uit! De P2 Nail Polish Thinner doet zeker zijn werk. Ik kan hem echt aanraden!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen