vrijdag 28 september 2012

Shoplog Duitsland!

Hee! Ik ben vandaag naar Kleve (stadje net over de grens in Duitsland) geweest met mijn vader. Daar ben ik naar de DM-drogist gegaan, en heb lekker geshopt! ;P Kijk mee naar mijn aankopen:
Ik heb de P2 Nail Polish Thinner gekocht en 2 Catrice lakjes van de Limited Edition Fabulous 40ties.
Catrice Ultimate Nail Laquer: 01 Red Butler €2,45 Ik houd echt van Catrice! Lekker budget en (meestal) een goede kwaliteit. Dit lakje heb ik meegenomen omdat ik nog niet zoveel herfsttinten heb. Dit vond ik wel een mooi diep-rood kleurtje met een beetje paars. Ik swatch hem als mijn nagels weer een beetje gegroeid zijn, ze zijn een beetje kort. Best wel irritant. :P
Catrice Ultimate Nail Laquer: 04 The Nude Scene €2,45
Dit lichtroze nude kleurtje vind ik echt een lief kleurtje, heel subtiel. Ook dit lakje swatch ik als mijn nagels weer wat gegroeid zijn.
P2 Nail Polish Thinner €1,65 voor 9 ml
Ik ben echt heel beniewd naar dit product. Eerder kondigde ik de Trind nagellakverdunner al aan en die wilde ik graag uitproberen. Maar ik vond hem iets te duur (8,25 voor 10 ml). Ik heb nogal veel stroperige nagellak, waarvan ik heb zonde vind om weg te gooien. Die gebruik ik nu vooral voor stamping nail art. Ik ben beniewd of het echt werkt. P2 vind ik trouwens wel een heel fijn merk, lekker budget ook. Het is in Duitsland te koop bij de DM-drogist, maar sommige DA's in Nederland hebben ook een P2-schap. Over dit product komt nog een review!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen