donderdag 18 juli 2013

Unboxing VIPBox Summer Edition (juli 2013)

Hee!
Vandaag unbox ik de VIPBox voor jullie. De VIPBox is een beautybox die zich onderscheidt van de andere beautyboxen doordat je de producten ook kunt reviewen op vipbox.nl. Hiermee spaar je punten die je uiteindelijk kunt inruilen voor geld. Benieuwd naar de inhoud? Kijk mee:

Mijn box werd verzonden met de pakketpost.

En zo kwam hij binnen, hardstikke netjes!

En dit is de inhoud. Op onderstaande foto's laat ik de producten van dichtbij zien en geef ik mijn eerste indruk. 

De eerste producten die ik aan jullie laat zien zijn een parfumdeo van Vogue Femme en een haarmasker van Herbal Essences. De deo vind ik een beetje een chemisch geurtje hebben, jammer! Het haarmasker daarentegen vind ik echt ontzettend lekker ruiken en ik kan niet wachten om hem uit te proberen. Beide producten zijn fullsize. 

Dan zaten er 3 zonneproducten in. Een after sun gel en een zonnebrand lotion met SPF 25 van No More White Bits en een armbandje van Lovea. Het leuke van dit armbandje is dat het verkleurd als er te veel straling op is gekomen, en dus ook op jou. Zo weet je precies wanneer je uit de zon moet, superhandig! De aftersun en zonnebrand zal ik ook zeker gaan gebruiken.

Qua make-upproducten zaten er een mascara van Eveline Cosmetics en een lippalette en lipstain van MUA in. Zelf vind ik de mascara nogal goedkoop ogen. Toch ben ik heel benieuwd hoe hij aanbrengt, want hij heeft volgensmij een heel fijn borsteltje. Ook ben ik heel benieuwd naar de lipproducten van MUA. Alledrie de producten zijn weer fullsize.

Als laatst zaten er nog een paar leuke zomerspullen in. Ik kreeg een strandjurkje, een opblaasbal (die inmiddels al geclaimd is door mijn broertjes) en een tijdschrift. Ik vind het idee van het jurkje echt heel gaaf, en ga hem ook zeker gebruiken. Het tijdschrift is niet iets wat ik in de winkel zou kopen, maar toch leuk om te lezen. 

Al met al vind ik de VIPBox erg leuk. Ze hebben tijdelijk een actie dat je voor de eerste box slechts €5,- betaald. Als je een abonnement neemt betaal je voor de daaropvolgende boxen €12,50.

Ik wil VIPBox heel erg bedanken voor het opsturen van de box. 

Wat vinden jullie van deze box?

1 opmerking:

  1. Het ziet er leuk uit. Ik ben alleen niet zo van de beauty producten, ik weet nooit goed hoe ze te gebruiken. Maar ik wil het toch wel eens leren :) 5 euro is niet veel. Dat armbandje is handig zeg, moet je alleen niet in slaap vallen als je aan het zonnen bent ;p

    BeantwoordenVerwijderen