zondag 14 juli 2013

I Love Summer Tag

Hee!
Nu het zonnetje toch echt begint door te komen, krijg ik steeds meer zin in de zomer. Vandaag heb ik daarom een leuke zomertag voor jullie, namelijk de I Love Summer Tag. Lees mee:

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Dat is denk ik 106 Free Hugs van Essence (links op de foto). Een lief pastelroze kleurtje. Voor meer van mijn favoriete zomernagellakjes kan je hier kijken.

Wat is je favoriete lipproduct voor de zomer?
Een NYC Lipstain in de kleur 490 Persistent Pink. Zo'n lipstain blijft tenminste een beetje zitten als je gaat zwemmen, haha!

Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Ik krijg het jurkje helaas niet goed op de foto, maar ik zal hem proberen zo goed mogelijk te omschrijven. Het is een vrij kort zwart jurkje met spaghettibandjes en knoopjes op de voorkant. Het rokgedeelte, zoals ik het maar even noem, is lekker luchtig. Echt een heerlijk jurkje!

Timeline Photos | via Facebook
Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Armbanden! Het liefst een boel tegelijk.

fashion | via Tumblr
Welke zomertrends voor deze zomer vind je het leukst?
Ik vind de maxi-trend echt heel leuk! Ik ben nog steeds opzoek naar een gave maxidress.

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Ik houd niet zo van geurkaarsen in de zomer, maar ik vind een gezellig kaarsje s'avonds buiten heel gezellig!

Wat is je favoriete bodysplash en parfum voor de zomer?
Qua geuren houd ik het bij mijn H&M Garden Delight Body Mist in de zomer. En natuurlijk deo! Het liefst de Fa Luxurious Moments deospray.

Hoe is waar jij woont de zomer?
Net zoals in de rest van Nederland. Op goede dagen zo'n 28°C met af en toe een buitje. Hahaha, ik klink echt als een weerman. :P

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Pfoe... De sfeer, met ramen open slapen, picknicken, zwemmen, watergevechten, milkshakes, softijs...

Wat vinden jullie het allerfijnst aan de zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen